utomlands i sommar?

Nu tänkte jag att det var dags att blogga igen :P

Igår när jag jobbade så kom Therre in :)
haha och jag stod själv vid kassan och så fort therre typ kom in i affären så kom det massa kunder som skulle handla :P
Så therre fick vänta ett tag innan vi kunde snacka lite, men till slut så blev det lugnt i alla fall :)
Det var kul att prata lite med henne, för det gör man inte varje dag direkt.
Och hon ska vara med och festa på juldagen, kommer bli kanon tror jag :)
Jag har redan fixat allt till juldan, kläder, dricka, vart vi ska festa och så :) toppen toppen :D längtar redan :D

Idag har man jobbat igen..
Emelie kom och jobbade lite också :)
Det är roligt de, vi pratade lite och vi båda blev så sugna på att åka utomlands i sommar med Tina och Marie också, jag tror vi fyra skulle ha skit kul verkligen :D vara borta i en vecka eller nåt och åka till typ sunny beach :D jag skulle inte klaga i alla fall :P dyng PÅ blev vi, så nu får faktiskt vi fyra spara pengar till det ;)
Och det är ju billigt att dricka och äta i bulgarien, och sen om vi åker med en sista minuten så kommer det nog inte bli så dyrt :) jag hoppas verkligen det blir av :D

Just nu är jag hos tina och erika och Blirren är här med :)
Vi dricker te och käkar lite popcorn :)
Mysigt mysigt :)
Men dom kollar på film nu, på high school musical 1, och den tycker inte jag är bra så jag tänkte att jag sätter mig vid datorn istället.
Dom är så fisiga och väljer en film som inte jag ville se...
dumma är dom!
Så, nu har jag skrivit lite skit om dom med ;)
haha :P

Förresten, om någon kommer på vad jag kan köpa i julklapp till min pappa så skriv en kommentar gärna :)
Har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa till honom.

Gött med fredag imorgon, fast ska jobba hela helgen men hoppas på mycket folk ;)

Nej nu har jag inge mer att skriva, så det får bli ett slut nu.

Vi hörs hörrni :)

// J

Kommentarer
Postat av: Therre

Jag vill med åka utomlands!

2008-12-21 @ 21:58:53
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: Erika

Men Wallander då?

2008-12-22 @ 15:52:19
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0