Rolig kväll :)

Jahopp, snart är helgen slut igen.
Det går otroligt fort nu tycker jag.
Igår jobbade jag från 10 till 14.
Min nackspärr har försvunnit så det är skönt, men jag känner fortfarande att jag är lite stel men jag kan i alla fall vrida huvudet så det är skönt ;)
Men på jobbet igår så började jag få ont i magen :S
fatta inte vad det var...
Så jag stod i kassan hela tiden, och i mellan åt så fick jag sätta mig för jag hade ont.
Jag fick Te av Madde och det hjälpte lite i alla fall, men hade fortfarande ont.
Så när jag kom hem från jobbet så gick jag och la mig och vilade.
Förresten, efter jobbet så ringde jag brorsan för han hade ringt mig när jag jobbade.
Så när jag ringde honom så kom han och Johny från kulan så jag fick skjuts hem :P
Helt gött :D där hade jag tur ;)

Men i alla fall..
Efter att jag hade vilat och så, så gick jag till Erika där folket skulle festa.
Jag struntade i att festa eftersom jag inte kände mig i form.
Dom som var hos erika var Anna även kallad för annaberta, wall, murra som egentligen heter Emelie ;) tina kom också lite senare, Blirren, och sen kom även paath förbi en stund också.
Jag och tina var nyktra.
Jag drack en öl eftersom erika öppnade en åt mig, så hade inget val precis.
men sen var det bra.
Men jag ska säga er att jag har nog inte haft så kul på länge :P
Annaberta var igång och det var så otroligt kul :D för hon brukar inte bli så full, men igår blev hon det och det var roligt att se, för man såg på henne att hon hade så otroligt kul !! och det glädjer med! för hon har fått gått igenom mycket den senaste tiden så hon behövde nog ha roligt igår. Jag fick skratta mycket igår och det var tack vare mina underbara vänner <3 Tack för en rolig kväll :D
Och man kan verkligen ha kul fast man inte dricker :P haha.

Idag vaknade jag med fortfarande magont =/
Så nu sitter jag i soffan med Maddes värmedyna som jag fick låna för nackspärren :P
Den är så skön :)
Så hoppas det går över i magen snart.

Tina är och spelar match så jag sitter här i min ensamhet.
jag vill åka pulka :P
haha roligt ju :P

har försökt smsat lite folk från igår och ville höra om dom hade kul :P
men har inte fått svar från någon än :P
undra hur dom mår egentligen ;)

Ha en bra söndag :)

Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaaha anna har varit dålig hela morgonen!

2008-12-14 @ 16:47:57
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Therre

Hoppas magen blir bra!

Vi måste se någon dag för klappbyte och din födelsedags present :)

2008-12-14 @ 22:07:31
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: anna

JAG LEVER HAHA, men det är knappt fy fan :D men vad roligt det var:) snart är det juldagen också ;)

men tack själva för en kanon kväll!!

Ni är kanon allihopa!<3<3

2008-12-14 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0