Ledig idag :)

Japp idag är man ledig, hur skönt som helst :)
Vaknade halv tolv idag :P alltid skönt att få sova ut tycker jag ;)

Jag vet inte vad det blir idag :(
så träligt när man är ledig, så finns det inget att göra.
Tina är i skolan i karlstad, och sen ska hon ha match i karlstad så hon stannar kvar där efter skolan och väntar på att laget kommer och hämtar upp henne.
Så hon kommer ju inte komma hem förran halv tio - tio ikväll.
Så jag vill hitta på något men alla ska göra någonting :(
så typiskt :(

Har i alla fall diskat nu, skönt att slippa det sen.
Så jag tänkte hoppa in i duschen nu, sen måste jag fixa frimärken till tina och posta hennes julkort.
Sen efter fem så ska jag gå och möta Marie vid karlberg och lämna tinas träningsväska för tina ville inte direkt gå och släpa med den i skolan.
Så det är det enda jag vet jag ska göra idag..
Kanske ska baka något?
hmm.. nej vet inte...
åååhhh :(

Vill prata med min kusin på msn med...

Nej nu blir det dusch.

Ha en bra dag.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0