Torsdag & grejer ;P

Idag gick man upp 07.30 för jag hade körlektion 08.40...
Gick jättebra på körlektionen :D:D
Inte mkt kvar nu :P
Känns väldigt gött faktiskt :)

Efter det åkte jag hem till Tina och vi tog det bara lugnt :)

Sen blev det fika för hela slanten :P
Det var jag, Blirren, Dennis, Sofie, Emelie, Erika och Jessica :)
Mys Mys :)
Blev Te och en kaka för min del :P

Efter fikan blev vi sugna på bowling :)
Så vi åkte in till K-hamn :)
Då var det jag, Erika, Jessica, Blirren, Emelie, Wall, paath, kicki och Roger :)
jag kom 4 av 9, ganska okej.
Var tvungen att nämna här att Erika kom 2 ;) så det är väl bäst att göra det också ;)
Och jag måste även nämna att Wall kom NÄST SIST!! hon som skröt så innan att hon vann förra gången hon bowlade, uj uj ;) hahaha :D

Sen åkte vi hem, har bara hunnit käkat än så länge.
Blir duschen snart.
Sen fixa matlåda..

Förresten, har hittat min sladd till kameran nu :)
Så kan lägga in bilder från mammas fest snart :p
Härligt härligt :)

Ska jobba imorgon, 10-18 :)
Men det är ju fredag så det kan nog vara mycket folk, om inte alla är på vulkanmarken förstås ;P

Det här var min dag de :)

ha det bäst :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: M

Skönt att ha klarat teorin, grattis!

2008-08-14 @ 22:27:27
Postat av: Erika

Hahaha.. Jag kom två! Fast eftersom vi inte känner han som vann räknas inte han så JAG VANN!

2008-08-14 @ 22:53:03
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: walli

Haha det var ju musiken som distaherade mig!!! hahaha

2008-08-14 @ 22:55:53
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0