Söndag

Söndagen blev väldigt lugn kan jag ju säga :P
Tina mådde inte så bra om jag säger så ;)
men vi tog en promenad till kronhallen för vi blev så jäkla sugna på kräftor så vi tänkte att vi frågar blirren och Emelie om dom ville komma till Tina och käka lite kräftor och götta sig. det ville dom så gärna så vi gick och köpte kräftor och lite sådär :) fast blirren gillar ju inte kräftor men hon ville vara med ändå ;)

Emelie och blirren kom runt 19.00 någon gång.
Började göra ordning och dukade fram :) gjorde en sallad och fixade vitlöksbröd :)
Sen satte vi igång med kräftorna jag, Tina och Emelie :D hur gott som helst var det verkligen mums mums :P

Sen blev det en film, en skräckis. "Them" heter den.
Hur äcklig som helst och den är verklighetsbaserad så om ni gillar det så kan jag rekommendera er att titta på den.

Sen runt 00.00 så åkte dom hem och vi gick och la oss :)

En skön söndag blev det :)

Tack för en mysig kväll tjejer :) <3

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0