Körlektion plus ikea

idag hade jag en körlektion 11.10.
Gick bra, var parkering idag som jag fick träna på :)
Det var lite svårt, men bra tips som jag kommer säkert tänka på sen :)
Ska träna på att parkera lite hemma i helgen för på måndag ska han se så jag kan det för då har jag en körlektion till :)

Efter det så cyklade jag till Tina och ringde till mamma för att höra om vi fick låna bilen till Ikea, och det fick vi :D tack mamma <3 :D
 
Så Tina började göra ordning sig sen cyklade vi till mammas jobb för att hämta bilen :)

jag köpte ingenting på ikea men det gjorde Tina, blev två krukor och en skål :)
Eller jag köpte en låda till mamma iofs, men inget till mig själv.

Ska försöka snåla lite nu med pengar tror jag..
Måste lägga ut pengar till mina körlektioner för pappa har inte råd just nu att betala mig det, så ska vänta tills han får lön nu i augusti, då får jag tillbaka det som jag lägger ut. tror det blir cirka 1100 kr.
men det blir skönt sen när jag får tillbaka dom pengarna :)

När Tina och jag kom hem från Ikea så gick vi ut med Zelda för Irene behövde hjälp :)
Så go är Zelda så det är inte sant :P
Kommer bli gött när dom åker till USA i två veckor :P
Då ska Zelda och jag gosa och götta oss som aldrig förr :D

GUD vad jag vill ha körkort nu !!!
Det skulle vara så underbart verkligen !!
hoppas det blir snart alltså!!
Men känner på mig att jag kommer kugga första gången, och den känslan brukar ju alltid vara rätt.
Men men... vi får väl se.

Jobba imorgon, heldag, 10-18.
Hoppas det kommer mycket folk :)
Det är alltid roligt och tiden går fort med :)

Ska lägga mig snart och kolla på något vänneravsnitt, SKRÄLL ;)

// Jenny



                                                                                                 
  Zelda är så sööööt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0