Klarade uppskrivningen :D:D

Jajjemensan det gjorde jag idag :D:D:D:D

Äntligen är det över ;)

Behöver aldrig mer öppna den där boken :P

Fy fan vad gött :D

Grattis till mig ;)


Och idag är det även vänsterhäntasdag, så ett Grattis igen till mig ;D

Och även grattis till blirren och Therre som också är vänsterhänta ;)


Ska kanske säga också att jag skrev fel datum igår på rubriken såg jag nu...

Det är ju den 13:e idag.

Så jag vet om det iaf men orkar inte ändra ;)


Fick veta idag att jag ska jobba på fredag 10-18 :D

Blir en lång dag men rolig :D


Efter 13.30 någon gång åkte mamma, jag och Tina in till Örebro och Ikea ;)

Känns som jag har varit där mycket nu, men det är roligt :)

Jag handlade bara 6 stycken fina glas :) och sen två vispar.

Mamma köpte en hylla och lite små saker.

Och Tina köpte en stor blomma och kruka och lite små saker :)


Jag övningskörde både in och hem.

Kom världens regnskur när vi åkte hemåt..

Jäklar alltså, såg ju knappt.

Fick köra i 60-70 på 90 väg.

Men till slut gav det sig iaf :)


Har spelat lite yatzy idag med när vi kom hem ;)

SKRÄLL ;P

Men än så länge har jag inte klarat mitt rekord än, och ingen annan heller för den delen ;)


Är i Tinas lägenhet nu :)

Kollar på lite tv.

Mys mys :)

Lägenheten är så mysig tycker jag, lagomt stor och allt :)


Ja det var väl min onsdag de ;D

Skönt att uppskrivningen är över iaf :D:D:D:D


Fika imorgon med några brudar :D


// En glad Jenny




Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis*2 =P

2008-08-14 @ 13:02:49
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Murra

GRATTIS! Jag visste att det var det du var nervös över :P

Varför inte sagt ngt, slippa pressen eller har jag bara missat det? :)



Men stoort grattis! :D

2008-08-14 @ 14:13:05
URL: http://murra.blogg.se/
Postat av: walli

Grattis förfan! Hur många poäng fick du?

2008-08-14 @ 22:57:48
URL: http://walli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0