Fredag & Lördag

Blev inget blogginlägg igår så får skriva lite kort vad som hände under min fredag.
Jo jag jobbade 10-18, dagen gick fort faktiskt på jobbet, hade mycket att göra så det var väl därför :)
När jag kom hem så käkade jag lite, sen satte jag mig framför tvn och bara softade :)
Kollade på paradise hotel å grejjer ;P
Sen vid 23 så ville brorsan spela yatzy, så vi tvingade Johny (brorsans polare) att vara med också ;)
sen kom Tina så vi drog till hennes lägenhet på en gång typ :)
Båda var trötta eftersom båda hade jobbat så vi gick och la oss typ på en gång ;P gött.
Det var min fredag det ;)

Idag, lördag, så tog Jag och Tina lugnt, jag duschade och sådär, sen drog vi till willys och handlade lite :)
Sen skulle Tina hem till sin mamma och käka kräftor så jag drog hem till mig. Blev pizza för min del ;P
Har spelat en omgång yatzy igen med brorsan och johny, sen bara tagit det lugnt :)
Väntar på tina nu :)
Blir lugnt ikväll, blev lite sugen först att festa för fick ju reda att det blev fest ikväll iaf ;)
Men jag örker fan inte :P
Blir säkert fest nästa helg för då är det ju vulkanmarken :)
Hoppas det finns brända mandlar iår för det vet jag inte fanns förra året, Så dåligt!
men iaf, blir säkert fest då ;)

Nu blir det soft :)

Ha det gött

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0