Sorry för dålig uppdatering

My bad...
Dålig uppdatering här jag vet.
MEN jag har varit sjuk sen i Tisdags. Dragit på mig värsta förkylningen och feber.
Idag är det bättre men inte bra. Jag är dyng förkyld fortfarande och hostar ibland så jag tror lungorna ska spricka. Men febern är borta nu iaf :) skönt de.
Så jag har legat i sängen i 2 dygn nu.. tror jag har fått liggsår. Shit vad rastlös man kan bli när man är sjuk.
 
Vila idag med som gäller. Så man blir frisk nån gång.
 
Men måste ju såklart skriva här ett stort grattis till min vän Blirren som tog körkort igår :D Så jäkla bra och det var allt på tiden ;) Jäklar vad du ska få köra runt på mig ;) haha. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0