Lite ändringar

Vafan blire!?
Jag vakna 07.30 av mig själv och kunde inte somna om... har det hänt förut?? Jag somnade dessutom efter 01 inatt.. aja. Uppe med tuppen för tusan.
 
Har haft samtal här på morgonen... Ska iväg till praktiken den här veckan. Och eftersom jag ska till Ögonläkaren på Onsdag så kommer jag inte kunna praktisera den dagen, så istället ska jag få ta praktiken på Lördag. Jahopp.. där sprack två dagars med Oktoberfesten. Men handlar det om jobb så kan jag ju inte göra så mycket. För jag vet redan nu att jag kommer få timmar där sen :) GÖTT! Så på Lördag får det verkligen bli ALL IN ;)
 
Nej eftersom jag ska vara där klockan 10 idag så kanske jag måste börja göra ordning mig? ;) Måste bara ta en kopp kaffe till ;)
 
Efter praktiken blir det att träffa Sofia :) Fullspäckad dag helt enkelt! I like it ;)
 
Hedda Hedda
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Så himla kul att ses idag o höra om jobb för dig:-)
Vi måste sed snart! Kramis

Svar: Det var jättekul att träffa er båda :D Ja vi måste ta en vinkväll snart, skulle vara superkul!! Kramar
Jenny Sjögren

2012-09-24 @ 20:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0