kneg

Såg att dom söker städjobb... lika bra att söka. Inte det bästa jobbet direkt men alltid nåt.
Det är timlön och inte månadslön som jag hade i somras, plus att det är karlskoga kommun och verkar som det är mer att man får åka och städa på ställen, typ kontor, förskolor m.m. Känns bättre än så som jag jobbade i somras.
MEN jag tänkte att jag söker imorgon... åker nog till Work for you och gör det, så får jag hjälp med hur jag ska skriva mitt personliga brev med.
Så ni kan väl hålla tummarna åt mig, behövs. Blir så jävla deprimerad av att gå hemma såhär.
 
Har fått för mig att jag ska försöka spara ut mina naglar nu med..
Har tagit på genomskinlig nagellack för då biter jag inte på dom. Kan ju hoppas att jag klarar det.
 
Men nu blir det att tända ljus, fixa te och en toast sen blir det tv hela kvällen.
 
Hedda Hedda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0