Jackor plus Fin vänskap

Just ja...
Är ju ute efter nån jacka.
Självklart hittar jag denna från HM som jag tyckte var väldigt snygg:
 
 
 
Kostar 399 kr. Ja men det är ju inte direkt någon höstjacka utan jag tänkte mer när jag går ut och så. Men jag vill ha denna.. eller iaf testa den.
 
Sen hitta jag denna som är varmfodrad, också från HM:
 
 
Kommer inte ihåg vad den kostar bara. Men den såg ju lite mysig ut eller!?
Men köpa två jackor på samma gång kanske inte är så bra? Men fick ju rabatt kuponger från HM nu i veckan.. kanske ska slå till?
 
Men så skrev min vän Sofia att hon hade en grön Jacka som hon knappt har använt som jag kan få testa om jag vill ha.... så det måste jag ju göra såklart :) Och i sånna fall så kanske jag kan köpa den där svarta ovan?
Vilka bekymmer jag har.
 
På tal om min vän Sofia... hon är ju för rolig ibland ;p
Jag fick ett litet eget inlägg i hennes blogg i förrgår, schysst av henne liksom eller hur? ;)
Hennes blogg heter: Mylifeinwriting.devote.se
Kika in där vettja :D Och inlägget om mig heter: Singel&sökande.
Väldigt passande rubrik måste jag säga ;)
Stort tack Sofia för det inlägget, du kan du ;)
 
Sofia och jag är ju barndomsvänner... lekte jämt när vi var små. När vi blev äldre så gled vi ifrån varandra men har idag hittat tillbaka till varandra och det känns underbart måste jag säga :D Är så glad för det. Har alltid så roligt med henne och vi dricker mycket kaffe ihop och även mycket vin ;) Har lätt att prata med henne och lyssnar verkligen och ger bra råd när man har problem <3 Underbar!
 
Tänkte bjuda på en schysst bild på mig och Sofia när vi var små:
 
 
Bara att stå ut Sofia haha ;)
 
Nej men vafan.. disken var det ju?
Man gör allt för att skippa sånna sysslor, eller hur?
 
Tjarråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0