Happy

Nu börjar det gå uppåt iaf i mitt liv.
Det är Fredag, solen skiner och jag kommer få börja min praktik redan på Måndag som kommer vara i två veckor som sedan kommer leda till jobb när det behövs.
Nu undrar säkert alla vart det är jag ska vara? Jo jag ska vara på Lindex här i stan och jag ser verkligen fram emot det, har ju alltid viljat jobbat i butik så tror det kommer bli kanon :)
Jag ska ha praktik först för att dom ska få lära känna mig och jag dom och så det funkar med allt, vilket det kommer göra såklart ;) jag kommer jobba som en idiot för att visa att jag kan och att jag vill lära mig nya saker :)
Gött med lite extra jobb :) Jag är såååå glad :D
Lite ljus i mitt liv nu iaf, det känns bra.
 
Så ikväll ska detta firas!
Ska till min vän Sofia och dricka vin!
Känner på mig att det kommer bli en underbar kväll med mkt skratt, skvaller och dans ;)
 
Nu ska jag hem till min kära mor och äta :)
Sen åker jag nog och solar för att sedan duscha och göra ordning mig.
Ska ju till hundarna ikväll med, så ska packa inför det med :)
 
Ha en bra Fredag alla fina :)
 

Kommentarer
Postat av: Msdde

Åh, vad kul!!! LYCKA TILL =0)

2012-09-07 @ 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0