Den roligaste helgen på länge

Har haft en helt underbar helg!
Bästa på länge faktiskt om jag får säga så.
Blev fest hemma hos Sofia och Joni både i Fredags och igår.
Men ett stort tack till dig Sofia, grymt roligt har det varit <3
 
Har legat i soffan hela dagen idag.. sjukt trött. Ska lägga mig tidigt ikväll kan jag lova er.
 
Har ju varit hundvakt i helgen med. Så goa är dom :) igår var jag ute med dom på gården hela dagen verkligen! busade en hel del med dom :) godingar <3
 
Nej försöka hålla mig vaken... lite senare blir det en dusch och sen måste jag hem till mamma en sväng.
 
Hallå.. det är faktiskt Annette som har namnsdag idag om ni inte visste det. Tänkte bara tala om att jag heter faktiskt det i mellannamn ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0