Ärligt..

Nu ärligt talat så måste jag gå iväg och kolla min syn.
När man märker själv att det inte är bra, då är det inte bra :P
När jag sitter vid datorn, kollar på tv eller läser så får jag verkligen anstränga mig märker jag. Tillslut märker jag att jag sitter och kisar med ögonen, jag får även ont i huvudet när jag sitter för länge vid datorn eller kollar på tv. Sen går typ texten ihop när jag läser... svårt att förklara. Men det går ihop och det blir suddigt för mig och det är väl då som jag tillslut börjar kisa för jag måste anstränga mig.
 
MEN jag tänkte höra med er om ni kan tipsa en bra optiker här i stan? vilken är bäst? synsam, specsavers eller Lundströms (eller vad heter den som ligger mitt emot bion?) Vart är dom trevliga med bäst service och bra priser på glasögon??
 
Behöver eran hjälp nu för det här måste jag verkligen kolla upp, och det är snarast!!

Kommentarer
Postat av: Therre

Specsavers var jag hos och tyckte de var bra! Fick ju två par till priset av ett, ett erbjudande dom alltid har! Prisvärt som bara den :)

Svar: Okej, kanske får bli där då ;) Måste verkligen ta tag i det nu. Kommer du ihåg vad en synundersökning kostar där?
Jenny Sjögren

2012-09-14 @ 21:32:03
Postat av: Therre

Typ 300 kr tror jag :)

2012-09-18 @ 10:16:52
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0