Äntligen är det dags.

Om en stund är det dags...
Ögonläkaren är vad som står på schemat idag.
Ska bli intressant faktiskt, men jag är lite nervös med.
Mina ögon är bra just nu, men det går periodvis, vissa mornar kan jag vakna och vara helt svullen. Så något konstigt är det ju. Jag hoppas innerligt att dom kommer ta reda på vad det är.
Tog ju typ bara ett år innan jag fick komma till en ögonläkare... sinnessjukt. i början på oktober förra året började mina problem. shit ett år har jag gått med det här... galet.
 
Känner mig lite seg idag.. ställde klockan på 10 och jag ville verkligen inte gå upp då, låg och drog mig en stund men sen tänkte jag att det är lika bra att gå upp.
Har ätit en smarrig frukost här bara göttar mig. ska väl göra ordning mig om en liten stund, fast sminka mig kanske jag inte behöver göra ;P
 
Och nu självklart har jag börjat fått en munsår också, KUL! Jag som ska ut i helgen.. snyggt med ett munsår liksom =/ jäkla skit :( Men sånt man får räkna med när man är förkyld.
 
Skriver senare om hur det gick hos läkaren :)
 
Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0