Älskade höst

Jag måste bara säga att jag gillar verkligen hösten. Det är en härlig årstid!
Det är inte för kallt ute, mycket stickade tröjor, frisk luft, fina färger, massa te mys och ljus. Hur härligt som helst om jag får säga det :)
 
 
 
 
Hur fint är det inte?
Bilderna är tagna från förra året.
 
Och jag är så himla shoppingsugen. Villa ha massa stickade tröjor!! Men har ju inga pengar så blir ju lite svårt då :( Och om jag ska shoppa så måste jag först och främst ha en höstjacka... det är prio ett faktiskt! Och jag har fått för mig att jag vill ha en grön.. alltså mörkgrön jacka. typ som denna:
 
 
Jackor kostar ju lite... men iofs så kan man ju ha dom i flera år så kanske är värt de?
aa en ny höstjacka är ett måste alltså!!
 
Nu blir det att vila lite.. känner att huvudvärken börjar komma :(
jag vill bli FRISK nån gång!!! suck.
 
Hoppas ni alla får en trevlig helg iaf :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi får åka iväg till Örebro sen. MÅSTE också ha en höst/vår jacka! Prio prio prio. :P

2012-09-21 @ 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0