2012-09-12

Har inte så mycket att blogga om nu på veckodagarna.
Jag åker till Lindex på morgonen, är där till 17, sen åker jag hem till mamma efter det och hämtar matlåda typ ;) Ibland är det bra att hon jobbar inom kök ;) Men idag åkte jag och köpte mig en sallad på ica som jag ska äta imorn faktiskt ;)
 
Min kusin Therese är i stan och hälsar på. Hon har ju nyss fått barn, sååå himla söt, en liten Doris :) Så idag var hon, Doris, faster och farmor hemma hos mamma när jag kom dit :) Henke och Catte också förstås :) Riktigt trevligt :) så vi fikade och prata massor :)
Therese skulle nog komma in på Lindex imorn så träffar henne då igen :) Hon bor ju i Stockholm så det är inte så ofta jag träffar henne direkt.
 
Nu är jag helt slut, ska sätta mig i soffan och bara slappa med lite tända ljus. Blir nog att se efterlyst ikväll också, vuxen som jag är ;)
 
Just ja.. blev galen på en som körde framför mig från mamma till typ ica förut. jag tror inte han visste vart gaspedalen var!! låg typ max i 30 km/h hela vägen. Ibland har jag inte tålamod för sånna :P
 
Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0