Väska på vift

Idag vakna jag 09.00 ca, vafan blire? när man väl har sovmorgon... jaja.
Gjorde ordning en riktig mysfrukost, sen tog jag tag i diskhögen (alltid lika trist) men det måste ju göras.
Smsade lite med murra och vi bestämde att jag skulle komma till henne idag.
Så jag hoppar in i duschen, och när jag väl ska sminka mig så hittar jag inte sminkväskan. Kommer på att den hade jag med till sofia i Lördags så den ligger nog kvar i väskan.... MEN då hittar jag inte väskan. Letar som en jävla galning här hemma. Smsar till Blirren och frågar ifall hon kommer ihåg om jag hade med mig väskan hem från mc donalds som vi var på i lördags natt. Ja hon var nästan helt säker på att jag hade det, så jag letar ännu mer då här hemma. Men eftersom jag inte har så stort och verkligen letar överallt så inser jag att jag fasen har glömt den på mc donalds.
 
Åker ner till mc donalds och frågar hon i kassan, hon går och frågar en annan tjej och då kommer hon med väskan :D Gud vilken tur jag hade!! jag hade ju hela sminkväskan plus min plattång och locktång där i. Hon sa det till mig att hon hade kollat i väskan och tyckte synd om den som hade glömt den eftersom det var massa "tjejgrejer" haha :P Ja så min väska har varit på mc donalds sen i Lördags, herregud hur trötta och fulla var vi egentligen? :P Skärpning!
 
iaf så har jag haft riktigt trevligt hemma hos murra :)
Vi pratade ikapp massor :) <3
Och lilla Elsa har ju börjat gått, helt stor har hon blivit. Vad fort tiden går, helt sinnessjukt.
 
Har lagat mat här nu och käkat, blev kycklingsallad, spränggott!!
 
Nu blir det att bara att slappa, känner mig lite seg.
Blir nog en tidig kväll för mig.
 
PÖSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0