Jävla Mardröm!

Jahopp... imorse vakna jag klockan 04.50 av att jag var livrädd. Mardrömmar är inte kul alltså.. fy fan.
Och det värsta var att den var så verklig för det var att jag låg och sov och att jag vaknade till. Så svårt att förklara.
Men såhär då:
Jag ligger och sover (som jag gjorde i verkligheten) och när jag sover så hör jag att det ringer på dörren, men jag tänker att jag struntar i det för det är säkert nån som jäklas bara. Men det tar en liten stund sen ringer det på dörren igen, då verkligen vaknar jag till och tittar och tänker men vem fan kan det vara, men går inte upp ur sängen. Men jag ligger och tittar ut i hallen... och då ser jag en skugga på toalettdörren som sedan försvinner.. jag sätter mig upp och börjar andas ganska tungt och snabbt. Jag vågar gå upp och går sakta mot hallen och andas dyng fort, är livrädd helt enkelt, det är ju kolsvart med. När jag är vid hallen så kikar jag in i köket och där ser jag en person med något i handen, ser ut som en kofot som går typ från fönstret mot mig, jag frågar vem det är men sen känner jag bara en hård smäll och det är då jag vaknar!! 
 
Fy fan... dyng rädd när jag vakna... för det kändes så verkligt. Jag fick verkligen tänka efter om det verkligen hade ringt på dörren. Jag kunde inte somna om. Satte på tvn och glodde lite, facebookade lite med, inte direkt många som var vakna klockan 5 precis ;P Jag kunde inte somna om, hörde när folk drog till jobbet... kollade på klockan sista gången klockan 7, så somna väl efter där nångång.
 
Okej om man drömmer en mardröm som har typ handlat om att man är i skogen eller vart som helst, för då är man ju helt säker att det INTE har hänt när man vaknar. Men när det är att man är hemma hos sig så blir det en annan sak, blir mkt troligare :P Usch, vill inte tänka på det mer... läskigt läskigt.
 
Vaknar av att jag får ett sms.. klockan var 11.45.
Fick panik och världens huvudvärk. Herregud.
 
Håller på och tvättar just nu, jävligt roligt. stenmycket tvätt har ja, fy fan.
 
Sen blir jag nog utbjuden på mat av mamma, trevligt trevligt :)
 
Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0