Hur gick det med fotbollen?

Wazzzzzuuuupppp!!
 
Var mycket trevligt hemma hos Erika förut, Blirren var med också :)
Var där till typ 19.30, så vi hade jäkligt mycket att snacka om kan man säga :P
 
Nu sitter jag och glor på fotbollen, men aaa... det går ju inte direkt så bra för Sverige. 2-0 till Tyskland redan. hmm.. tror jag skiter i fotbollen och tar mig en kvällspromenad istället men lite musik i öronen. Det kan väl vara nåt va? ;)
vafan sitta här och dega själv i soffan är ju ingen hitt direkt... Nä så får det bli.
 
Imorn har jag fullt upp faktiskt.
På kvällen blir det att gå ut och käka med mina brudar på gastro, för då ska vi fira Murra som fyllde i Måndags :) Det ska bli riktigt mysigt och trevligt <3
Men det är imorn det,
NU PROMENAD!!
 
PÖSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0