Grå och regnig Onsdag

Morning Morning.
En grå och regnig Onsdag vaknar jag upp till idag... inte så taggad att gå ut i detta väder då.
MEN jag ska iväg nu till 13 till work for you och sitta där till 16.. inte direkt så roligt men ett måste.
Sen ska jag iväg på ett ärende, kan inte säga vad ifall personen läser detta ;)
Sen ikväll ska jag ut och käka på Gastro med mina fina vänner :) <3
Bättre avslut på denna Onsdag kan det nog inte bli.
 
Men nu måste jag fixa till mig så jag kan visa mig bland människor ;) höhö
 
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha så mysigt ikväll nu! Och ät lite god mat för mig med :-) Pussss

Svar: Det var riktigt mysigt, och jag åt som en häst kan jag säga dig ;P stengott!!! pussss
Jenny Sjögren

2012-10-17 @ 15:18:40
URL: http://mylifeinwriting.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0