Det är inte lätt när det är svårt

Sitter just nu på Work for you och har gjort det sen 13 också.
Ska snart åka hemåt här.
Är hungrig så inni!!!
Gött att min bästa mamma kom med en matlåda till mig igår då, slipper laga mat idag ;)
 
Ska försöka ta tag i mitt liv nu... det här går ju inte.
Men just nu är det inte lätt mina vänner... är i en svacka just nu.
Trivs inte med nåt.
Trivs inte ens hemma i lägenheten... hallå!??
Det funkar ju inte.
 
Har även fått en liten ide... lite pyssel så att säga ;)
Ska kika vidare mer på det när jag kommer hem :)
 
Hedda

Kommentarer
Postat av: Sofoe

Ska vi börja träna nånting, spinning, nå pass eller så?

Svar: sorry, men har inte pengar till det =/
Jenny Sjögren

2012-10-15 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0