God jävla morgon!

Ja... rubriken säger nog allt.
Har fan inte sovit en blund inatt, känns inte som det iaf.
Kom hem ganska sent inatt, sen låg och jag chattade med brorsan på fb ett tag.. klockan blev nog 01.30 och då fick jag typ panik för jag var tvungen att sova! MEN tror ni jag kunde somna eller?? NEJ... klockan tickade iväg. Jag låg och vred och vände på mig hur mycket som helst. Hör grannen komma hem med kompisar från typ krogen (inte var dom nyktra iaf) hör att dom knäpper några öl och gapar och skriker, dock satt dom inte på någon musik.... det tackar man för! Kunde inte somna efter det heller....
 
Kollar på klockan och då är hon 8.10... ja men gå upp då kanske?? Äsch ligger kvar i sängen och försöker somna om till 09.. för då ringer klockan. Japp... den ringde och jag gick upp på en gång.
Fy fan!
Svullna ögon har jag idag med.... (kan vara för att jag inte orka tvätta av mig sminket igår), skyll dig själv liksom!
 
Sitter och ska försöka få i mig lite frukost.
Idag ska nämligen jag och Blirren hjälpa till och vara bärhjälp! hej och hå! Lite lek och bus med Elsa också kanske ;) Skruttan <3
 
Sofia: Kan man smsa inlägg på devote.se??
 
Blir nog fan och byta till devote. Kan väl vara lite roligt med något nytt? Slippa fråga en vän varje gång man vill göra en ny header liksom??
 
Nej försöka vakna till nu.. ska iväg om en timme.
 
Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0