Härlig Söndag

Åh vilken härlig Söndag jag har haft idag :)
Ännu en Söndag som man inte vaknar upp bakis, hur gött som helst :D

Jag och blirren åkte hem till Murra och hälsade på :)
Åh herregud vad länge sen det kändes att det var!
Elsa har blivit så stor.
Men gud så go och söt hon är, världens goaste unge :)
stannade där till 16 så har haft en riktig trevlig och mysig eftermiddag :)

Kom hem och då var Linnea hos mig!
Goa vännen hade plockat lite, helt fint var det på köksbordet och all disk var i skåpena som jag hade diskat upp igår :) bäst äru vännen ♥

Nu ska jag nog slappa sen ska jag nog lägga mig till Wallander och kolla på.
Skola imorgon och på eftermiddagen ska jag till mamma för då kommer Murra och Elsa och Sofie dit och hälsar på :) mamma har ju inte fått träffat Elsa än! Så imorn blir det bebismys igen och fika :)

Bilder från igår, tur att jag är så NORMAL eller vad säger ni!? ;)





Och älskade Elsa från idag då :)





HEDDA

Kommentarer
Postat av: Sofie

skulle inte murra bort vid 15 sa du...?

2012-01-22 @ 22:09:02
Postat av: jenny

Jo dom skulle först de.. men det blev ändrat när vi var där.

2012-01-23 @ 10:08:17
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0