Måndag

Är nu hemma från praktiken.
Fick sluta 15 idag, så en skön dag blev det :)
Blev lite nytt för mig denna gång, jag får nu vara på den lilla sidan som jag aldrig har varit på förut, och jag har ävn fått en ny handledare. Men hon är lika bra hon som min förra så jag trivs som fisken i vattnet!
Men en omställning har det allt blivit, men alltid bra att lära sig nya saker :)

Sov skit dåligt inatt pga att något slog mot väggen precis där jag sover. Sa det till mamma och vi vet inte vad det kan vara. Hon ska få lyssna ikväll när jag hör det igen. Skit störande är det iaf och förstörde min sömn! Inte okej!
Men konstigt nog så har jag inte varit så trött nu under dagen :S
Men imorgon... då kommer jag vara trött garanterat! Är ALLTID tröttare på Tisdagar än Måndagar konstigt nog :S skumt det där.

Nu ska jag snart åka hem till mig och hämta lite grejer, sen måste jag till HM, sen åker jag hem till mamma igen och lägger mig nog i soffan och slappar ;P

Hoppas ni har haft en lika bra Måndag som jag har haft :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0