Äntligen omplåstrad.

Blev ju inte alls som jag hade tänkt mig idag.
Vårdcentralen ringde tidigare än vad dom skulle.
vid 13.40 ringde dom ungefär, då sitter jag med sovtröja fortfarande och inte i ordning gjord för fem öre. Kan du komma 14.30 frågar hon mig. Visst säger jag och inser sen när jag har lagt på att nu blir det stressigt! Men jag gör mig klar så är typ klar 13.55. Frågar Sofie om hon vet när en buss går, och det går en 14.15 men då var jag redan ute så orkade inte gå hem igen så jag började gå upp till vårdcentralen iaf. Det gick ju.. men tog väl lite längre tid än väntat ;P
Kom precis till 14.30.

MEN när jag kommer fram så börjar det krångla.
Då säger dom att dom inte hittar mig i datorn. Men jag var ju helt säker på att hon sa 14.30 idag. Nej då har dom bokat in mig imorn 14.30. Så dom började ringa och härja och då hade det ju blivit fel, så jag fick sitta ett tag och vänta. Gud jag tänkte först, säg inte att dom kommer skicka hem mig nu, men då hade jag sagt ifrån och sagt att jag har fått gått hit och kan ju inte gå ordentligt, går ju och haltar. Men typ 15.10 får jag komma in till en sköterska. Jag visar foten och då säger hon: Oj det där såg ju inte så bra ut. "Ofan" tänkte jag då :P
Hon pillade och greja men jag ville inte titta, så det gick ganska bra ändå :) Hon tog bort massa skit och dött skin. Fick en ny tid på Onsdag för hon vill se så det läker bra för det kan bli en infektion. men som tur är så är mamma ledig på Onsdag så då får jag skjuts upp.

Så nu är jag omplåstrad iaf, men går ju fortfarande som en mupp :P
Men efter vårdcentralen så mötte jag Linnea, vi gick till hennes pappas jobb och hämtade bilen, så det var skönt att slippa gå hem iaf :) Vi satt och drack kaffe och prata massa, tack för idag gumman ♥

Nu blir det mat sen kolla tv resten av kvällen.
Får se om jag tar tag i disken idag eller imorn.

Så denna dag blev inte alls som jag hade tänkt haha :P

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0