Pyssel pyssel

Idag är det en tvätt och pysseldag..
Har ju massa bilder framkallade som jag just nu håller på och klistrar in i album.
Ett album är helt klart nu.. det är från år 2008 och 2009.
Sen har jag ett resealbum som jag inte riktigt är klar med.. ska sätta in Rhodos bilderna där snart tänkte ja. Men måste köpa mer album och mer klisterlappar så det ska jag åka och göra snart.
Jag tycker det är så rogivande.. kan sitta i flera timmar verkligen och hålla på med sånt här. Får dock så jäkla ont i ryggen eftersom jag sitter framåtlutad i soffan och gör detta.
Men kul är det iaf :)
 
ska gå ner till tvättstugan nu..
sen fixa till mig lite för att sedan åka till bokia och kanske Ö&B med.
Väntar på sms från Murra med.... får se om vi hinner ses idag?
 
Hedda Hedda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0