Hurt Hurt

Har haft Linnea här hela eftermiddagen och kvällen.
Hon kom hit med kladdkaka som hon hade bakat, eftersom jag inte har nån fungerande ugn :P riktigt gott var det måste jag säga.
Liter  bitter har hon allt varit här men hon var trött så vi skyller på det ;)
Tur att hon är min bästa vän annars hade jag nog slängt ut henne härifrån så bitter som hon var ;) haha.
 
När hon drog så tog jag en kvällspromenad på 3,5 km. Alltid nåt :) Riktigt skönt var det ute med.
Imorn blir det en promenad efter frukosten för på kvällen så ska jag bort på festligheter :)
 
Nu läsa lite bloggar sen kolla oth.
Jävlar vad jag grät här inatt när jag kollade på oth... som en unge, tårarna bara forsa. Somnade efter 02.30 så hoppas det går lättare att somna denna natt :)
 
Natti Natti :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0