Satan vilken värk!!

Herregud vilken förmiddag jag har haft idag!
När klockan ringde klockan 07 så trodde jag typ att jag skulle dö..
Jag hade världens mensvärk!!! Sån värk var bra länge sen jag hade kan jag säga er, och då har JAG nog ändå haft den värsta mensvärken som man kan ha, dom som känner mig riktigt väl vet vad jag menar!
Men jag hade såååå ont imorse så jag pallade inte att åka till skolan. Tur att jag har en sån bra studiegrupp så dom förstår mig. Men dom sa att om jag känner mig bättre senare så får jag jättegärna komma in, så vid 12.40 åkte jag in till skolan för då kände jag mig bättre. Dom hade gjort klart ena uppgiften men jag var med på den andra iaf.
Så imorgon är det redovisning på ena uppgiften och på Onsdag är det redovisning för den andra.

Kom hem 17.30 idag, har hunnit dammsugit, diskat världens disk och nu tänkte jag äta lite. Sen SKA jag sätta mig med plugg, punkt och slut!!! Jag måste för jag ligger efter så :(


Har förresten haft en sån här piss dag idag.. har känt typ att jag vill bryta ihop och gråta när som helst. Jag fick verkligen hålla inne tårarna på bussen idag, hur jobbigt som helst är det :( vet inte varför heller :/ vill inte ha sånna här dagar, det är skit jobbigt. Men ibland måste tårarna ut, så är det bara.

Nej nu är maten klar så bäst att äta då ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0