Reselalbum klart, check!

Sådär ja!
Nu är det ena albumet klart, vilket är mitt resealbum :) Det är bara Rhodos bilderna som fattas i det albumet nu.. men dom bilderna har jag inte framkallat än, det gör jag nästa gång jag ska framkalla bilder! Men kort från Sunny Beach och Alanya är nu klara iaf! Bilderna från Sunny beach är jag inte så nöjd med, satte in dom för typ 2 år sedan och jag tyckte inte det blev nåt bra.. men inget att göra åt nu.
Jag har tagit lite bilder nu när det blev klart, men inte världens bästa med mobil kameran. Men ni får ju se skapligt hur det blev iaf. haha ska man göra en sol på framsidan av albumet också kanske? ;) eller det kanske blir för mycket? ;) Det får vara såhär så länge, så får jag pyssla sen när jag har Rhodos bilderna!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0