1 Oktober

Kul att man måste sitta inne och plugga när det är såhär fint väder ute!!
Det är ju nu man borde passa på att vara ute!
och marken är det idag med, hade ju varit perfekt att gå på den.. men nej nej.. här måste man plugga som aldrig förr.
MEN jag har iaf kommit igång, känns bra. Är inne på den 3.e sidan nu.. och man måste skriva minst 4-5 sidor. Så 4 sidor ska jag väl allt försöka få ihop? ååhh jag vill bara bli KLAR med detta någon gång! Det värsta är att jag har en till inlämningsuppgift till Måndag, men den är inte alls lika stor.. men ändå.. jag orkar inte snart :(

Just nu känns det så himla mycket runt allting, och då menar jag inte bara skolan utan runt just MIG. allt känns så himla jobbigt just nu bara :( suck.

Nej jag ska plugga en stund till, sen ska jag nog ta mig en paus och diska och gå till ica och handla lite.
kanske blir ett kort sen på hur jag blev i håret efter igår och även på min nya blus som jag ska ha på mig ikväll på festen ;)


Njut av det fina vädret idag gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0