3 November

Igår hade jag verkligen fullt upp, Murra och bebis drog vid 19, och då var det bara att sätta igång och laga mat. det blev potatis, kött och grönpepparsås, spränggott!!
Medans jag lagade mat så kom Erika hit, och sen dök Wall in.. och sen kom Sofie också! Så det var full rulle här! Jag bjöd på te och kladdkakan som blev över, jag tror den gillades för formen blev tom iaf ;) Wall drog efter 22 tror jag? men Sofie och Erika var kvar.. och då kommer dom på att vi ska se på filmen "stockholmsnatt" för jag har aldrig sett den förut och den ska ju tydligen vara väldigt bra ;)
hahahaha herregud vilken ffilm alltså :P har ni inte sett den, så unna er 47 minuter av erat liv och kolla på den ;) Vi kollade även på lite bonusmaterial.. stenbra ;) och jag säger bara en sak: QBN Flow!!! Jag SKA lära mig att rappa till stockholmsnatt låten ;) jag är på väg iaf... "Är det folket eller staden som vandrar?" Yeeaahhh!!

Iaf.. Sofie och Erika drog väl typ vid 1 inatt? och jag var trött... men tror ni att jag kunde sova eller? nej!! Blir galen! jag är ju trött liksom? men ändå ligger jag och vrider och vänder på mig.. inatt somna jag efter 4 liksom!! och så upp 8.30 för att åka och lämna in Sofies bil, gick till mamma och hämta hennes bil, åkte till ica och handla frukost, spränggod frukost om jag får säga det själv!!!
Åkte tll Murra och bebis, fick dock väcka dom vid 11?? :O hallå, murra har en bebis liksom... dom ska inte sova sådär länge :P iaf.. fikade där sen drog vi vid 13, åkte till ÖB och köpte lite grejer, till mamma, hämta sofies bil och nu är jag hemma. är stentrött!! ska äta nu sen lägga mig i soffan och kanske slumra lite??

Har hunnit göra massa idag iaf, det känns bra!
Men nu är jag helt slut och halva dagen har bara gått?
Men då kanske jag somnar i tid inatt??

Har självklart lite bilder på bebis men orkar inte lägga in dom nu.. men de kommer ;)

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0