11-11-11

Idag är det ju 11-11-11, är det något speciellt då eller? otur eller tur? kommer det hända något speciellt denna dag? hmm.... ja vem vet. Det märks väl helt enkelt ;)

Idag vakna jag 10.30 och var stentrött, men ville inte somna om för då skulle jag sova bort hela dagen. Har druckit kaffe och käkat frukost nu... MEN jag hade slut på ägg :( så blev inge ägg idag.. snacka om besvikelse, det som är såååå gott! Så det blev tre knäckemackor istället. Kommer väl vara hungrig om en timme eller nåt?

Idag är det Fredag och då får man dricka viiiiiiiin :D
Dock vet jag inte vad jag ska göra nu under dagen förutom att diska??
Kanske går över till Erika och kollar på när hon städar lite kanske ;)
Jag ska ju iofs duscha och så med..
Vid 17 idag ska jag, Erika, sofie och blirren gå till som hemma och käka mat och kanske ta någon öl till maten? sen systemet och sen hem till Erika och dricka viiiiin :D
Får se om vi går ut ikväll eller om det blir en hemmakväll, får se vad vi känner för :)

Jag tror detta kommer bli en kanon Fredag :D

Sitter redan och lyssnar på massa bra musik och taggar till för ikväll ;)

Ha de gött, Haj! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0