Lördag kväll!

Jahopp nu har denna Lördag flugit förbi också.. shit vad dagarna går fort alltså! helt otroligt!

var ju nere till OjOjOj idag som jag skrev i förra inlägget.
Det var riktigt trevligt att få träffa dom, för jag fick träffa alla idag, Madde, Ann-louise och så Mia! (inte Emelie då eftersom hon är i Holland) Riktigt kul att få träffa alla samtidigt. Jag brukar alltid lyckas komma ner annars när någon inte jobbar eller är på lunch eller liknande :P
Så det var riktigt trevligt och kul att få hjälpa till llite :)
Men det var lite jobbigt att säga hej då.. sista dagen som det var öppet idag :( riktigt trist!
Men jag måste tacka Madde, Ann-Louise, Mia och Emelie för dessa år som jag har jobbat hos/med er! Har haft mycket kul ihop och många skratt har man fått! Jag har verkligen trivits som fisken i vattnet som man brukar säga! Bättre arbetskamrater vet jag inte om jag kommer hitta!
Tack för allt :) <3<3<3

Nu får vi se till att träffas en gång varje månad och hitta på saker, eller bara ses och prata och ha det mys :) skulle vara riktigt trevligt :)

Vad har jag gjort mer idag då?
Jo jag har varit ute och käkat med pappa och två kompisar till han. Vi åt på strandkanten och jäklar vad gött det var! det rekommenderar jag varmt faktiskt :)
Efter det åkte jag hem till mamma och det var dags att avsluta våran skip-bo turnering. Och jag vann!! :D 10-5 sluta turneringen med! utklassning mamma ;) haha. Men jag får tacka för goda matcher, det har varit kul :D

Och nu sitter jag hemma hos mig och har trååååk.
Varför bor man i den här jäkla skithålan för!??
Så jäkla värdelöst!!
Man kanske skulle ha flyttat till Karlstad iaf när man började studera!? Då hade man ju haft något att göra på helgerna iaf! Men men.. sånt man får leva med.

Nästa Fredag kanske det blir klassfest iaf, jag håller verkligen tummarna att det blir av!
så jag får väl ha en tråkig helg den här helgen och tagga för nästa helg istället! Så får det bli!

Hoppas ni andra får en bra lördagskväll iaf :)

Här kommer en bild på Madde, Ann-Louise, Emelie och jag när vi var på valsverket tillsammans :) tyvärr har jag ingen bild som Mia är med på =/ Ni är ett härligt gäng och jag kommer sakna er massor :( <3<3<3






Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack sjalv vannen :)

2011-03-20 @ 18:50:33
URL: http://emeliewiktorsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad go du är TACK själv du har varit en toppen-arbetskamrat och jag är så himla glad för att jag fått lära känna dig! Klart vi ska fortsätta att ses, vi brukar ju ha så skoj tillsammans. Kramar i massor från mig till dig. <3

2011-03-20 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0