Dessa tråkiga Söndagar

Söndag idag.. tråkdag som vanligt.
Finns ju inget att göra för fem öre =/
Blåser storm gör det ute med, så går ju inte att vara ute ens... kul kul.
Så jag vettetusan vad vi ska hitta på idag?? Några förslag?

Ska iaf ta mig en dusch, men det får bli senare.

Jaha.. nehe.. vad kul detta var då :P
Har ingenting att berätta..
eller jo.. fortum har hört av sig nu iaf, och dom ber om ursäkt att jag inte har fått mina fakturor varje månad som jag bad om, och dom har heller ingen förklaring till varför det blev så :S men hallå?? cp! men hädanefter ska jag få fakturorna varje månad..

Har fortfarande inte fått bilderna från Katti, men jag tjatar på henne kan jag lova :P men verkar inte gå så bra med det ändå ;) Men vill så gärna ha bilderna!

Uppdaterar senare om det händer något roligt här ;)

6 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0