Torsdag och fullt upp??

Idag känns det som jag har fullt upp :P
Fast egentligen tror jag inte att jag har det?? haha :P

Nu snart kommer Erika, hon tyckte jag kunde bjuda henne på kaffe ;)
Sen vid 13.40 så ringer vårdcentralen upp mig, har ju känt av värkar i mitt öra sen öroninflammationen, och jag vill inte att det ska bli värre när vi åker till Rhodos så vi får se hur jag kommer få göra, om jag kommer få komma dit och få recept på några tabletter, hoppas på det iaf. För att ha öroninflammation utomlands och på flyget var det värsta jag har varit med om tror jag!! usch!

Efter 15 idag ska jag gå och möta upp Linnea, hon ville också ha kaffe :P
Så vi ska väl sitta och snacka lite och bara ta det lugnt :)

Sen ska jag plocka undan tvätten och diska, för mellan 18-19 ikväll så kommer Therre och Lisa hit! det ska bli kul, var väldigt länge sen jag träffa dom :P vi kommer nog ha en hel del att prata om :D

Så ser min dag ut idag, tror det kommer bli bra..
Behöver få tänka på lite annat just nu..
Känns som om jag har sabbat allting :/

Kommentarer
Postat av: sofie

Nu får fröken börja snacka, fattar ju ingenting om vad du skriver i slutet på bloggen hela tiden.

2011-08-18 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0