Plugg

Nej nu lägger jag ner plugget för idag tror jag.
Skrev ut alla papper tillslut iaf, blev fan 20 sidor tror jag!
Men jag har läst igenom skiten och strukit under det som jag tycker är viktigt.
Men vissa grejer var ganska intressant ändå, eller lite chockerande faktiskt, typ: "shit, är det verkligen så mkt?" eller "är det verkligen sant?" aa jag tror ni fattar vad jag menar.. och sen var ju annat bara tråk men som jag måste läsa. Men grejen är ju att jag får ju inte in det i hjärnan, asså jag skulle gärna vilja skriva här vad det var som chockerade mig, men det kommer jag absolut inte ihåg nu eftersom jag har läst 20 sidor och det stod i början av allt. Så värdelös är jag, jag skulle vilja komma ihåg det faktiskt, men icke. Så hur ska det då gå på Måndag när jag har den här förbaskade quizen på tid??? hur ska jag då komma ihåg ALLT??

Ååhh jag vill bara att den här kursen ska vara över, och att jag klarar den!!
Men just nu ser det inte ljust ut alltså =/ Har nånting att göra varje vecka verkligen, kommer få magsår av den här kursen :(

Nej usch, ska försöka glömma skolan nu..
Blir nya tag imorgon igen!

Nu kommer Erika över och då ska vi dricka te och spela skip-bo, sen är det ju självklart BB ;)

Ha en bra Torsdagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0