När ska jag bli frisk?!

Fasen vad sliten jag är.
Helt sjukt!
Mår som en.... jag vet inte vad.
Jag är dyng förkyld, har feber sen är mina luftrör inte och leka med alltså. Dom tjuter som aldrig förr. Har så jäkla ont i bröstet så jag får till och med svårt att andas. Helt galet, har aldrig varit med om det här förut. Nu förstår jag hur min bror och min pappa har det som har astma, usch!
Det jobbiga är att jag stressar upp mig själv när jag har svårt att andas, så då blir det ju ännu svårare. Jag gjorde det igår natt och fick panik och blev jätteorolig, så vid 03.30 så gick jag hem till Tina, så hon fick lugna ner mig.
Inatt har jag knappt sovit någonting heller för det har varit så jobbigt att andas.... jag tänkte för mig själv att man kanske ska gå till sjukhuset så dom för göra något, men sen kom jag på att dom gör ju ingenting! så jag fick helt enkelt försöka och lugna ner mig själv. tror jag somna vid 06 imorse och vakna 08 igen. Så jag har sovit lite då och då idag.

Nej usch det här är inge kul alls, när ska jag bli frisk egentligen?!
Känns som om jag kommer vara dålig hela veckan.. :( kul kul..

Så ligger det till med mig just nu..



Marie, Erika och jag från i Lördags. Jag hade så kul då och mådde PRIMA! och på söndagen så vände allting.. =/

Nej nu blir det sängen igen..
det är där jag har legat hela veckan och kommer nog fortsätta med det med :(

Hoppas ni mår bra i alla fall :)

Peace

Kommentarer
Postat av: Erika

Yo, bruden, ring vårdcentralen så du inte har åkt på lunginflammation!

2010-09-22 @ 19:04:09
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Erika: nää men tror du verkligen det? =/ det kan ju vara något med förkylningen bara. Men om det inte blir bättre så får jag nog ringa :)

2010-09-22 @ 21:23:43
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0