Jäkla förkylning..

Här stod det still.. men har varit/är sjuk så har inte orkat och sitta vid datorn helt ärligt :/
Men nu är jag på bättringsvägen i alla fall, skönt de :) Men är fortfarande förkyld och har världens hosta (som jag alltid får när jag är förkyld) Så så ligger det till! Men jag har häft i mig massa te med honung så hoppas det blir bättre i halsen snart :)

Ärligt talat så har jag inget att skriva om eftersom det inte har hänt något när jag har varit sjuk. Har legat i min säng för det mesta och kollat på massa filmer.

Just nu är det underbart väder ute, kommer det hålla i sig? Jag har ju hört att det ska regna och åska? hmm.. falskt kanske? Får hoppas det här vädret kommer att hålla i sig i alla fall :) Man blir så himla mycket gladare när det är såhär fint ute! Längtar till när Tina och jag ska åka ner till Öland. Längtar efter när man får sitta på mosters altan och äta god frukost och solen skiner. Längtar efter när man vet att man kommer hitta på något roligt under dagen. Längtar efter Hugo såklart. Längtar efter havet och stranden. Längtar efter att få gå i Borgholm och kolla i affärer och äta glass. Ja det finns så mycket som jag längtar efter på Öland, finns mycket fint och kul där :)

Ska längta mig bort ännu mer nu :)


Kommentarer
Postat av: sofie

KRYA PÅ DEJ ! Du har 1 vecka och 4 dagar på dej att bli helt återställd ;P

2010-05-19 @ 16:46:15
Postat av: Jenny

Sofie: haha ja det hoppas jag på att jag hinner iaf ;)

2010-05-19 @ 18:02:39
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0