Städ och träningsdag :)

Oj solen tittar fram, jag är chockad :O
Får hoppas den håller sig kvar!

Såhär ser min dag ut idag:
Plocka upp massa saker på mitt rum.
Dammsuga mitt rum.
Bädda rent i min säng.
ta fram madrass och bädda den.
Dammsuga hallen på övervåningen.
Dammsuga inne i badrummet på övervåningen.
Åka iväg och träna.
Duscha.
Åka till Örebro och hämta kusin.

Fullspäckad dag helt enkelt ;)
Får se om man hinner med en promenad också om solen fortfarande är framme då.


Jag är så jäkla taggad för spinningen ikväll :D:D:D
Längtar som aldrig förr!
Jag har till och med drömt om spinning, då är det illa alltså :P haha.
Men taggad är jag som bara den :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0