Cluedo är grejer det ;)

Haha måste bara nämna en sak till :P
Erika, Jag och Tina har typ träffats varje kväll den här veckan och spelat Cluedo :)
Vi tycker det är så kul att spela det, värsta nördarna har vi blivit!
Men i alla fall, igår så spelade vi det igen (såklart), men vet ni vad som hände, helt tragiskt alltså, Erika råkade spilla ut hela mitt Cola glas över spelplanen och ett antal kort :O:O:O
haha shit vi fick typ panik eller något, skriker åt Tina att hon ska skynda sig och hämta papper! haha. Men alla kort som var blöta då, vad skulle vi göra med dom?? Jo hårfönen såklart!! (I) Jag går och hämtar den och sätter mig och fönar ett antal kort, och vips så var dom torra igen :D Alla kort klarade sig ganska så bra! Vilken tur, för vad skulle vi annars göra om kvällarna om vi inte hade Cluedo??? ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill också speeeelaaaa :) Och typ "med andra ord" eller "sista ordet".. så kul <3

2010-03-19 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0