Näst sista dagen..

Idag är det näst sista dagen som jag är här på Öland.
Det är blandade känslor faktiskt.
Det ska bli skönt att komma hem men jag kommer även sakna alla här nere.

Idag har jag jobbat.
Var dyng segt på förmiddan, vid typ 13 så kom allt folk.. och då blev det mycket att göra.
Fick åka buss hem idag så kom hem efter 17 någon gång.
lagade mat då sen satte jag mig i soffan på en gång.
Sitter och kollar på 2 1/2 Men nu, eller ja... jag somnade en stund så har missat en del ;P
Men som tur är så är det Johannas film, den första säsongen, så det är ju bara att spola tillbaka ;)
Jag är verligen helt slut :P
Jag skulle kunna lägga mig nu och sova tills imorgon, men känns lite väl tidigt ;)

Men nu ska jag sätta igång en tvättmaskin sen fortsätta kolla, om jag klarar det ;) kanske somnar igen ;)

Ha en bra Torsdagkväll :)


Kommentarer
Postat av: Nilsann

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-05-06 @ 10:34:45
URL: http://nilsann.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0