Ny bil!

Idag efter jobbet skulle mamma och Inga-Britt (mammas jobbarkompis) hämta mig för mamma har lånat ett element av Tina, och nu skulle hon få tillbaka det och då blir det ju lite bökigt att gå med det. Så därför skulle dom hämta mig med Inga-Britts bil och köra mig till Tina.

När jag slutade så stod jag och kollade ut om jag såg bilen, men jag gjorde inte det. Så jag sa till Madde att jag skulle gå ut och kika bara ifall dom stod lite längre bort. När jag kommer ut så hör jag att en bil tutar, jag går närmare och ser att mamma sitter och vinkar åt mig att jag ska komma. Jag springer in till Madde och säger Hejdå och att mamma har kommit. Går till bilen och ser ut som ett frågetecken, då har mamma köpt bilen idag!! Snacka om att jag blev chockad! En 09 är det. Jätte fin och liten :P haha. Så det var riktigt roligt faktiskt, vi har ju varit utan bil länge nu. Så nu kan man åka till örebro igen ;) hahah :P Bilden nedan är en liknande bil som mamma har köpt :)



Har diskat och lagat mat, och nu ska jag stryka gardiner och sätta upp dom :)

Ikväll är det handboll hörrni! Missa inte det! :D

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0