Händelserik dag!

Dagen började lugn.. vaknade och käkade frukost sen satte jag mig lite vid datorn och började snacka med Erika på msn. Vi beslöt oss att våldgästa murra idag :P Och eftersom jag känner oss rätt, så visste jag att vi skulle vara kvar hos Murra till kvällen, så jag sa till Erika att vi skulle köpa med oss något att äta så vi får i oss någon mat, annars skulle inte jag äta något på hela dagen. Det tyckte erika lät som en bra idé! Så jag gick in i duschen och gjorde ordning mig och gick bort till Erika.
Vi beställde mat från skrantas pizzeria.. och det skulle ta tio minuter så vi tänkte att vi kunde fördriva tiden genom att åka genom stan...... vilket vi inte skulle ha gjort!
Dom flesta vet ju att dom håller på och gör om vid bion ungefär.. så det är ju trafikljus där nu.
Vi blir ståendes där en stund med två bilar framför oss.. och det blir kö bakom oss. sen blir det grönt och vi kör. Vid Nordea så tvärnitar den första bilen och ska göra en vänstersväng in till Nordeas parkering. Bilen som är framför oss får tvärnita och hinner bromsa, Men Erika hinner inte och jag säger att nu smäller det.. vilket det gjorde! det gled ju bara för oss när Erika bromsa.. grymt halt ute! Den första bilen svänger in till Nordea som inget har hänt.. den andra som vi åkte på börjar köra framåt.. vi tror först att den inte har reagerat, men efter en liten bit så gjorde den en U-sväng och stanna.. Erika gick ur bilen och snackade med killen. Han kollade på sin bil men det blev inget märke.. Erika kollade på hennes bil och det blev lite repor men ändå ingen fara. Erika sa att killen kunde få hennes nummer om det skulle vara något men han sa att det var lugnt och var mest arg på föraren som var före honom. Och det förstår jag.. för vem är som dum som gör en vänstersväng mitt inne i stan med massa bilar bakom och massa möten plus att det är skit halt ute!??? Så det var en schysst kille i alla fall..
Tack och lov gick det bra! och man kan ju säga att vi fördrev tiden iaf som vi ville göra. Men kanske inte att krocka!? :P
Jag fick ett sms från Murra efter ett tag som undrade ifall vi hade åkt till kina och handlat mat :P haha. Så hon tyckte att det tog tid.. :P

så sen blev det att käka och bara snacka massa skit hemma hos Murra :P trevligt :D

sen var det dags för möte på jobbet.
Och gud vad vi har planerat :P Nu ska vi göra om mycket i butiken, och det ska bli jäkligt kul :D tror det kommer bli skit bra! :D

Nu ska jag dra till Erika :) Tina är där med och dom väntar på mig. Får se vad som händer där :)

Ha en fortsatt trevlig kväll alla :D

//Jenny


Erika och jag kan fördriva tiden iaf! ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja men helt sjukt med krocken. Hade inte kommit möte hade jag ju kunnit svängt över och då hade sluppit krocken. Jävla idiot! Vänstersväng med bilar överallt. Inte en chans hade vi!

2010-01-11 @ 21:26:47
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0