Home sweet home

Nu är jag hemma igen efter en dag på marieberg med mamma :)
Jag tyckte det var HUR mycket folk som helst där inne, jag blev typ folkilsken :P haha.
Men mamma trodde det skulle vara mer folk än vad det var.. hmm.. två olika åsikter där :P
Men i alla fall... jag hittade inte alls mycket =/ två julklappar men måste köpa mer till dom båda ändå... typiskt.
Jag kanske inte var på humör för julklappsshopping??
Det får bli stan här hemma någon dag helt enkelt :)

Nu är jag hur trött som helst.
Tänkte göra mig lite varm choklad och sen bara slappa i soffan!
Blir en tidig kväll ikväll.
Ska upp tidigt imorgon, ska åka med 06.40 bussen =/ fy tusan, det var ett tag sen jag gjorde det!
Det värsta är att jag slutar 16 imorgon med =/ och då måste jag till biblioteket direkt för jag har tydligen en uppgift som ska vara inlämnad senast på tisdag och då ska man använda sig av en bok som jag inte ens har! Så det kommer bli stressigt imorgon och jag kommer få sitta uppe hela natten och skriva den där uppgiften!
Inte taggad för fem öre för morgon dagen.

Känns knappt som om jag har haft helg...

Tycker synd om mig själv :(


Jag och mina brudar på Tinas 21 års fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0