Äntligen är det snart fredag :D

Äntligen är det Torsdag :D
Idag kommer det bli stressigt, har mycket att göra. eller idag och idag... det blir ikväll.
För jag ska snart med bussen in till Uni, jag ska ha seminarium i två timmar, hoppas att det kommer gå bra. Jag slutar 16 och då kommer jag alltså hem 17.30. Då ska jag direkt hem till mamma för jag måste ha en resväska till imorgon. Sen hem och packa som aldrig förr, vet inte vad jag ska ha med mig ens :S Och jag måste även göra om mitt arbete ikväll, som man egentligen ska göra imorgon och lämna in senast 18, men eftersom jag åker 12.30 imorgon från Karlskoga så måste jag göra klart det ikväll och skicka in det.

Just ja, ni som inte vet så ska jag på kryssning imorgon :D:D
Jag är sjukt taggad!! :D:D ska bli så jäkla kul!
Kommer hem på lördag kväll vid 20, då är det bara hem och byta om för då är det bara på´t igen ;) Herregud, jag kommer vara helt död på Söndag :P

så jäkla träligt att man ska få seminarium den allra sista tiden, från 14 till 16. så himla värdelöst! Så fick vi förra gången med vi hade seminarium.. men men.

Ska göra ordning mig inför det sista nu.
Sen ut i kylan och vänta på bussen.

Får se om jag hinner skriva något mer inlägg innan kryssningen, annars får ni ha det så bra så ska jag försöka skriva på Söndag :D

Ska självklart ta med mig kameran också ;)

Tjarrååå!

Kommentarer
Postat av: linnea

Svar: Det blev bara bada, basta, gymma, äta gott o relaxa men det räckte gott o väl! Är inte så förtjust i massage ändå faktiskt kosntigt nog :P Du får ha det så gött på kryssningen förresten!! Puss

2010-12-02 @ 23:25:08
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

Ta hand om A-L nu och ha det supernice ;-) HiHi...

Kom med ditt schema så snart du kan efter kryssningen är du snäll, vi planerar för fullt nu! Stora varma kramar till dig och du vet varannan....... ;0)

2010-12-02 @ 23:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0