packar för fullt

Jag håller på och packar för fullt till Alanya, tycker det är så himla svårt och veta vad man ska ha med sig, men det får duga nu, tycker jag har för lite kläder med mig men som sagt, man drar alltid med sig för mycket kläder så den här gången kanske det blir bra? :)

jag blev grymt taggad nu att komma ner till värmen och sola, bada, festa, äta god mat, dricka gott och bara njuta! Jag tror det kommer bli en rolig och minnesvärd resa, det kan ju iofs inte bli bättre när jag har mina brudar med mig ;)


                         I Sunny Beach förra året ;D


                     Hotellet i Turkiet som vi ska bo på :)

Kommentarer
Postat av: Lisa bodini

du kommer få de superbra!

2010-08-17 @ 10:45:25
Postat av: Jenny

Tack det tror jag med :)

2010-08-17 @ 15:31:44
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0