Hemma i Sverige igen!

Hallå!
Tänkte bara tala om att jag är tillbaka i Sverige igen efter en underbar vecka i Alanya!
Vädret har varit kanon där nere, nästan för varmt :P Gick inte att ligga i solen något, var mest i poolen eller i skuggan. Men jag har haft det kul med sol, bad, god mat, druckit gott, träffat nytt folk, turkisk fest, båttur och umgåtts med dom bästa såklart :) <3

det negativa med resan var att jag fick så himla ont i ena örat, så det förstörde en del. Idag fick jag komma iväg till vårdcentralen 14.30 och det visade sig att jag hade öroninflammation. Så det är ju inte så konstigt att jag har haft det så himla ont! flygresan när vi skulle landa var det värsta jag har varit med om, så ont har jag aldrig haft förut!! fy fan alltså! jag bara grät och grät och grät.
Men nu har jag fått pencellin så får hoppas att det kommer gå över snart. Än har det inte gjort det men inte så konstigt kanske eftersom jag började med pencellinen idag.

Tänkte berätta mer om resan någon annan dag när jag har mer ork och lust.

Just nu är jag så himla trött och har ont i örat så ska gå och lägga mig och tycka synd om mig själv.



                                   Jag i Alanya.

Mer bilder kommer också senare :) 

Kommentarer
Postat av: linnea

Skönt o ha dig hemma nu! :D får se till o ses till veckan eller i helgen :) puss o kram

2010-08-27 @ 12:13:51
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: moster

Tycker så synd om dig Jenny men hoppas pencilinet hjälper snart. Vilken jättefin bild på dig <3<3<3

2010-08-27 @ 19:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0