Invigningen av Pastell Intim

Ikväll har jag varit på invigning av pastell Intim som Anna har öppnat här i Karlskoga :)
Det var verkligen jättemysigt och trevligt! :) Äntligen har du fått din dröm i uppfyllelse Anna, är så glad för din skull :)

Ni som inte vet så har min vän Anna öppnat en butik här i Karlskoga med underkläder (i massa olika storlekar och modeller) ,vanliga BH:ar eller för dom som behöver speciella, tex för dom som har stora bröst eller för sånna som har haft bröstcancer och har opererat bort ena bröstet tex. Man kan ävem mäta på sig själv så man får veta exakt vad man har för storlek på sin BH. Det finns även underkläder för killar. Men det finns också doftljus, doftpåsar, badkulor, handdukar, badrockar, badkläder m.m. Man kan även kolla i kataloger och beställa precis det man vill ha :)

Jag Önskar dig Anna lycka till med butiken och jag tror det kommer gå kanon!! :D <3

Här kommer lite bilder från ikväll när vi var på invigningen :)














Kommentarer
Postat av: Anna

vad gooo du är jenny tack så jätte mycket !:D:DJätte fina bilder :D

kraaam

2010-04-13 @ 12:25:22
Postat av: Jenny

Svar: Det var så lite så gumman :) Vill ju göra lite reklam åt dig! :D Kram <3

2010-04-13 @ 13:42:14
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0